CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 2, 2013

kehidupan ketika zaman sekolah n ketika di IPT

kehidupan ku biasa-biasa shja tpi semenjak aku sambung belajar,pelbagai pancaroba yang aku lalui ketika ini...aku berminat dgn aktiviti yang lasak seperti jungle treking,menembak,camping dan mcm2 agi tetapiaku rase kini dah berubah kerana aku tidak boleh lasak separti dulu kerana pemedahan yang dilakukan pada 2 minggu lepas sebelum aku  final..tetapi ini tidak boleh menjadi batu penghalang dalam aku minat ku ini...

ini adalah zaman sekolah ku...
ketika graduasi

                                                      gambar kenangan rakan sekelas ku

bergambar dengan rugu kesayangan ku


ketika aku di IPT:-


                                                      menunggu jurulatih sampai

                                                    hangout with my friend at MC

                                                                last day  koku
                                                                 study n???

                                                   sambutan kemerdekaan
























 

No comments:

Post a Comment